Jak budować autorytet lidera? Szkolenie okresowe partnerów Freedom Nieruchomości

wrz 10, 2017 · Time 4 min. czytania

W dniach 8-9 września odbyło się, trzecie już w tym roku, szkolenie partnerów franczyzowych Freedom Nieruchomości.

Tym razem spotkaliśmy się w Piasecznie, w hotelu DeSilva. Jak zwykle szkolenie trwało dwa dni, podczas których chłonęliśmy wiedzę od zewnętrznych trenerów oraz od siebie nawzajem, podczas wymiany doświadczeń.

Dzień 1 – Jak być dobrym liderem?

Pierwszego dnia swoją wiedzę przekazywali Robert Zych i Wojciech Badura, trenerzy uznanej marki szkoleniowej – Kontrakt OSH. Kontynuowaliśmy tym samym projekt “Angażujący Lider”. Było to przedostatnie spotkanie w ramach tego cyklu. Tym razem poruszaliśmy takie zagadnienia jak:

– Jak budować autorytet lidera?

– Jak angażować zespół handlowy?

– W jaki sposób budować pewność menedżerską?

– Jak wspierać zespół w osiąganiu celów sprzedażowych?

Sylwetki trenerów:

Robert Zych

Doświadczenie: Od 1986 roku do 1993 handlowiec współpracujący z polskimi, małymi firmami rodzinnymi. Do 1997 roku handlowiec i menedżer w globalnej korporacji. Od 1997 roku twórca i współwłaściciel Ośrodka Szkolenia Handlowców (OSH), który w 2002 roku połączył się z firmą Kontrakt w Grupę Szkoleniową Kontrakt OSH. Odpowiedzialny za zarządzanie tą spółką. Współzałożyciel Polskiej Szkoły Coachingu Kontrakt i Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu Kontrakt. Autor książek dla liderów i handlowców: „Gen Sprzedawcy”, „Lider Sprzedaży”, współautor książki dla szefów i coachów „Szef w roli Coacha”.

Specjalizacja: Od 1997 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowych, nastawionych na osiągnięcie wyników i budowanie zaangażowania w organizacjach. Specjalizuje się w projektach dla liderów, szefów oraz aktywnej sprzedaży. Pracuje w oparciu o metodologię Insight Discovery. Jest coachem supervisorem Polskiej Izby Coachingu.

Wojciech Badura

Doświadczenie:

Do 1998 roku: Polskie Książki Telefoniczne (reprezentant handlowy, kierownik grupy reprezentantów, regionalny szef sprzedaży, dyrektor regionalny), Drukarnia Offsetowa (dyrektor drukarni), Agencja Reklamowa (copywriter). Od 1998 roku – Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH.

Specjalizacja:

Prowadzenie warsztatów z zakresu umiejętności menedżerskich i sprzedażowych, projekty coachingowe.

Dzień 2 – Employer branding ma siłę!

Drugiego dnia czerpaliśmy wiedzę od Zyty Machnickiej, uznanej specjalistki, kształcącej polski rynek pod kątem wizerunku pracodawcy i świadomego budowania marki.

Skupiliśmy się na tym, jak proces rekrutacyjny Freedom Nieruchomości jest odbierany przez kandydatów, gdzie popełniamy błędy i co warto w naszych działaniach zmienić. Szkolenie, połączenie z wcześniejszym audytem działań przyniosło efekty, o których możecie się przekonać, śledząc nasze najnowsze rekrutacyjne poczynania.

Sylwetka trenera

Employer Branding Partner oraz trener w Lightness i autorka bloga CandidateExperience.pl. Krzewi ideę employer brandingu i pomaga Liderom oraz Zespołom w samodzielnym budowaniu autentycznej marki pracodawcy. Jest pomysłodawczynią i opiekunem merytorycznym pierwszych w Polsce studiów podyplomowych Employer Branding na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Jest też pomysłodawczynią i organizatorką EBMASTERS – ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Na każde z organizowanych przez nią spotkań w Krakowie, Warszawie i we Wrocławiu przybywa od 70 do 100 osób związanych z branżą HR.

Przez ostatnie 12 lat doskonale poznała potrzeby działów HR oraz kandydatów, pracowników: m.in. rekrutowała dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych, współtworzyła od podstaw agencję rekrutacyjną, projektowała strony internetowe i portale pracy z funkcją ATS oraz kierowała działaniami marketingowymi dla 4 firm HR.

Od 2011 r. prowadzi działalność szkoleniowo-konsultingową z zakresu employer brandingu, w ramach której przeprowadziła już ponad 50 projektów szkoleniowych, warsztatów i wystąpień z obszaru employer branding & candidate experience i zrealizowała niezliczoną ilość indywidualnych konsultacji.

Od 2011 r. wykłada też na Akademii Górniczo-Hutniczej (obszary: employer branding, candidate experience, marketing internetowy, conceptual thinking, synergia marek, e-inicjatywy zorientowane społecznie, wizerunek agencji HR).

Może to też Ci się spodoba

Pewny wybór 15: Dodatkowe opłaty podczas zakupu nieruchomości

Kiedy kupujemy nieruchomość największym wydatkiem jest oczywiście jej cena. To jednak nie wszystko. Cała obsługa transakcji i niezbędne formalności pociągają za sobą dodatkowe koszty.

Jak i gdzie będzie promowana moja oferta?

Jak i gdzie będzie promowana moja oferta?

Rób Swoje 10: Jak zacząć inwestować w nieruchomości

Eksperci mówią, że nieruchomości to najlepsza inwestycja. Jednak nie każdy ma odpowiednią wiedzę na ten temat i nie każdy ma wystarczającą kwotę na start. Czy wiedzę można zdobyć na kursach, czy lepiej uczyć się samodzielnie?  Czy kredyt to jedyny sposób na pozyskanie środków, czy są też inne?

Chcesz sprzedać nieruchomość?

Napisz do nas

    Proszę o zaznaczenie zgody.