Skąd firma bierze klientów?

kwi 18, 2018 · Time 2 min. czytania

Skąd firma bierze klientów?

Korzystamy z ogólnodostępnych systemów wymiany ofert oraz narzędzi marketingu internetowego. Najpowszechniejsze sposoby pozyskiwania klientów to:

  • zimne telefony tj. kontakt z osobami, które wystawiają nieruchomości na sprzedaż,
  • praca na rekomendacjach, a więc poszukiwanie poleceń,
  • korzystanie z narzędzi social selling (budowanie marki osobistej, działania w social media)
  • działania na polu rynku lokalnego,

Każdy z agentów ma tak naprawdę własne sposoby na dotarcie do potencjalnych kontrahentów, wiele zależy od doświadczenia danego pośrednika i jego umiejętności zbudowania marki osobistej – czyli stworzenia wizerunku profesjonalisty, który wzbudza zaufanie i jest polecany przez zadowolonych klientów.

W dzisiejszych czasach najpopularniejszym źródłem pozysku jest oczywiście internet, jednak stałym elementem pracy każdego agenta jest też wykonywanie tzw. zimnych telefonów, czyli dzwonienie bezpośrednio do klientów w celu przekonania ich do współpracy. 

Każdy agent powinien być świadomy, że to on ma bezpośredni wpływ na ilość pozyskanych klientów, dlatego też tak ważne jest aby już od początku zaplanować i wyrobić w sobie nawyk systematycznego wykonywania rozmów pozyskowych.

Może to też Ci się spodoba

Jak wykreślić hipotekę? Poradnik w kilku krokach

„Nieruchomość, którą zamierzacie państwo kupić, jest obciążona hipoteką …” – dla wielu kupujących to zdanie brzmi niemal jak wyrok. Jest też wystarczającym powodem do tego, aby nie nabywać nieruchomości, której posiadaniem tak bardzo są zainteresowani. Tymczasem wystarczy podstawowa wiedza na temat sposobu i zasad zarówno ustanawiania hipoteki, jak też – a może przede wszystkim – […]

Dążymy do perfekcji! Rebranding Freedom Nieruchomości

Profesjonalizacja znaku i odświeżenie wizerunku marki – Freedom Nieruchomości wyznacza nowe standardy na rynku pośredników w Polsce, dopełniając jakość dedykowanych klientom usług nowym, holistycznym systemem identyfikacji wizualnej. Rozpoznawalny, silny i wydajny – rebranding Freedom ruszył w grudniu 2018 roku. Rebranding jest jak… powrót do domu po długiej wędrówce. Symbolizuje dojrzewanie i zagłębianie się w siebie. […]

Jak napisać plan finansowy biura nieruchomości?

Nawet najlepsze chęci i motywacja mogą spalić na panewce, jeśli nie przygotujesz dobrego, a przede wszystkim realnego planu finansowego swojego projektu. Jak napisać plan finansowy biura nieruchomości? Za chwilę poznasz jego najważniejsze elementy. O starcie w biznesie nieruchomości, o danych, jakie należy wziąć pod uwagę oraz informacjach do zdobycia o rynku, na którym będziesz działać, […]

Chcesz sprzedać nieruchomość?

Napisz do nas

    Proszę o zaznaczenie zgody.