Trzy oddziały Freedom jednocześnie? Wystarczy pomysł! [wywiad]
Otwarcie własnego oddziału Freedom wiąże się z wieloma wyzwaniami, ale korzyści, które za tym idą, zdecydowanie warte są podjęcia działania. A gdyby tak… od razu otworzyć trzy oddziały franczyzy, w trzech różnych lokalizacjach? Justyna Kaszowska postanowiła sprawdzić ten pomysł. Dzięki zgranemu zespołowi okazał się on strzałem w dziesiątkę. Zapraszamy do wywiadu!
Justyna, jesteś jednocześnie właścicielką trzech oddziałów Freedom, otwartych w podobnym czasie, w trzech lokalizacjach: Szczecin, Wrocław i Koszalin. Jak wygląda struktura organizacyjna tych biur? Z tego co wiem, jest to “rodzinny interes”.
Nasza współpraca opiera się na podziale obowiązków w zależności od lokalizacji. Z uwagi na znaczną odległość między miastami, moja obecność jest skoncentrowana głównie w Szczecinie. Franciszek Kaszowski, brat mojego męża, odpowiedzialny jest za obszar Wrocławia, a mój brat Mateusz Szumski za Koszalin. Taki podział pozwala nam skutecznie koordynować nasze działania, łącząc nasze umiejętności i wspólną wizję, aby osiągnąć wyznaczone cele.
Czy każdy z was posiada doświadczenie w branży nieruchomości? Jak prezentują się wasze kompetencje?
Jesteśmy dynamicznym zespołem. Moje wykształcenie branżowe stanowi solidne fundamenty. Franciszek i Mateusz prowadzili własne firmy, wnoszą ze sobą bogate doświadczenie techniczne i marketingowe, które wzbogaca nasze działania. Udział Franciszka i Mateusza w szkoleniach branżowych dodatkowo podnosi poziom naszego profesjonalizmu. Razem tworzymy silny i solidny zespół. Ja w branży nieruchomości jestem od wielu lat. Stanowi ona dla mnie fascynujące pole do wykorzystania moich umiejętności oraz realizacji pasji. Jako doświadczony inwestor miałam okazję bliżej poznać procesy działania na tym rynku, a także zauważyć potencjalne obszary doskonalenia, zwłaszcza w zakresie pośrednictwa. Zdobyta licencja pośrednika i certyfikat home stagera umożliwiły mi interwencję w ten obszar poprzez wprowadzanie wyższych standardów jakościowych.
Rozumiem, że wsparcie innych osób pomogło ci podjąć decyzję o otwarciu od razu trzech oddziałów Freedom. A dlaczego postawiłaś na te lokalizacje?
Podjęłam decyzję o wyborze tych miast ze względu na głębokie zrozumienie ich potrzeb i potencjału rozwojowego. Pochodzę z Koszalina i jestem świadoma potrzeby zmian w tym mieście, które posiada ogromny, jeszcze niewykorzystany potencjał. Mateusz mieszka w tym miejscu, więc doskonale to rozumie. Pomysłowość, profesjonalizm i wiedza Mateusza są kluczem do skutecznego zarządzania tym obszarem. Natomiast Wrocław zachwycił mnie swoją dynamiką i perspektywami rozwoju. Franciszek, jako mieszkaniec miasta, doskonale rozumie jego specyfikę i potrzeby. Mam pełne przekonanie, że jego osobowość i zaangażowanie sprawią, że będzie doskonałym liderem, przynoszącym pozytywne zmiany i nowe pomysły dla tego dynamicznego rynku. Ja sercem jestem w Szczecinie i osobiście dopilnuję, aby ten rynek nieruchomości rozwijał się w profesjonalny sposób.
Wiedząc, że mam zaufane osoby we Wrocławiu i Koszalinie miałam możliwość szerszego działania. Lubię wyzwania, więc je podjęłam i szczerze, to była najlepsza decyzja.
Czy bycie właścicielem trzech biur nieruchomości jest sporym wyzwaniem?
I tak i nie, każdy z nas odpowiedzialny jest za swoje miasto, natomiast wspólnie ustalamy strategię działania i wzajemnie sobie pomagamy. Mamy jeden cel i gramy do wspólnej bramki. Jesteśmy jednym zespołem tylko w trzech miastach. Mam również nieocenione wsparcie męża, który wspiera mnie na każdym etapie.
Jak długo funkcjonują już poszczególne oddziały?
Oddział we Wrocławiu otworzył się jako pierwszy, więc to Franciszek przetarł szlaki. Następny był Szczecin (w listopadzie 2023 roku, ale oficjalną imprezę otwarcia zrobiliśmy w kwietniu 2024 roku) i kolejny Koszalin. Odstępy między oddziałami były krótkie, dosłownie kilka miesięcy, ale ten czas pozwolił nam w 100% zaangażować się w każdym z biur.
Co skłoniło was do postawienia na markę Freedom?
Wybór Freedom był dla mnie naturalny, ponieważ zauważyłam, jak bardzo potrzebne jest wsparcie w obszarze pośrednictwa. Chciałam, aby moje biuro działało profesjonalnie i bezpiecznie, a agenci mieli szeroką wiedzę i potrafili wspierać klientów na każdym etapie transakcji. Wybranie Freedom było trafione, ponieważ marka podziela moje podejście do działania, działając innowacyjnie i profesjonalnie. A to sprawia, że czuję się pewnie i komfortowo.
Czy jesteś zadowolona ze wsparcia marki?
Wsparcie centrali na każdym etapie współpracy jest dla mnie niezastąpione. Zawsze mogę liczyć na pomoc i profesjonalizm. Staranne przygotowanie agentów daje mi pewność, że zawsze poradzą sobie w każdej sytuacji. Dzięki Freedom czuję się pewnie i komfortowo, mając świadomość, że mam zaufany zespół po mojej stronie.
Jakie cele stawiacie sobie w każdym z tych trzech oddziałów?
Zależy nam, aby zapewnić klientom sprzedającym, jak również kupującym, profesjonalną, fachową i kompleksową obsługę na każdym etapie transakcji nieruchomości, dbając o ich potrzeby i komfort w często trudnych dla nich sytuacjach. Zależy nam także na budowaniu pozytywnego wizerunku pośrednictwa nieruchomości poprzez zaufanie, uczciwość oraz troskę o klientów, co sprzyja tworzeniu trwałych i wartościowych relacji biznesowych. Tego bardzo często brakuje.
Czy każde z tych biur zamierza się specjalizować w konkretnym typie nieruchomości?
Tak jest taki plan, natomiast na wdrożenie go dajemy sobie jeszcze trochę czasu.
Myślisz o tym, żeby w przyszłości otworzyć kolejne oddziały w innych lokalizacjach?
Dobre pytanie :). Tak jak wspomniałam lubię wyzwania i rozwój, więc nie wykluczam takiej możliwości. Mam wspaniały zespół i wiem, że razem możemy wszystko. Cały czas się rozwijamy, każdy wnosi nowe pomysły i możliwości, więc to pewnie tylko kwestia czasu :).
Autor: Ewelina Zdancewicz
Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi!
Spodobał Ci się artykuł?
Podziel się z innymi!
Link skopiowany
Może to też Ci się spodoba
Portal Danych o Obrocie Mieszkań – kiedy ruszy portal DOM?
Rząd przygotowuje się do uruchomienia nowej platformy, która ma zrewolucjonizować dostęp do informacji o cenach nieruchomości w Polsce. Kiedy ruszy Portal Danych o Obrocie Mieszkań (DOM)? Jakie przyniesie korzyści?
Powody sprzedaży mieszkania. Dlaczego ludzie sprzedają mieszkania?
Dlaczego ludzie sprzedają mieszkania? Jakie są powody? Czym się kierują podejmując decyzję o sprzedaży? To są pytania, na które zawsze warto znać odpowiedź, gdy sami jesteśmy zainteresowani kupnem lokalu mieszkalnego bądź też działamy jako pośrednik i sprzedający potrzebuje naszej pomocy w procesie sprzedaży. Przyczyny sprzedaży mieszkań – z czego może wynikać chęć sprzedaży mieszkania? Możliwych […]
Czeka nas renesans wspólnotowości. Wywiad z dr Piotrem Wasylukiem
Kto potrzebuje analizy trendów, co można z nich wynieść i dlaczego to współpraca jest dla nas największą szansą? O zmianach, które za i przed nami rozmawiałem z dr Piotrem Wasylukiem, jednym z autorów Raportu Nieruchomości 2020/2021. Michał Dziermański: Czy w tych niepewnych czasach biznes potrzebuje analizy trendów? Piotr Wasyluk: Właśnie teraz biznes potrzebuje metod kreatywnych, […]
Chcesz sprzedać nieruchomość?
Napisz do nas