Profesjonalizacja znaku i odświeżenie wizerunku marki – Freedom Nieruchomości wyznacza nowe standardy na rynku pośredników w Polsce, dopełniając jakość dedykowanych klientom usług nowym, holistycznym systemem identyfikacji wizualnej. Rozpoznawalny, silny i wydajny – rebranding Freedom ruszył w grudniu 2018 roku.
Rebranding jest jak… powrót do domu po długiej wędrówce. Symbolizuje dojrzewanie i zagłębianie się w siebie. Tam są korzenie. Znasz tę historię. Pewnie domyślasz się, jak się kończy. Bohater po ciężkiej walce rusza w długą podróż w poszukiwaniu nowego domu. Schronienia dla najbliższych. Zostawia za sobą przeszłość, ale głębokie blizny i ważne doświadczenia zostają w jego sercu.
Możesz porównać go do Eneasza, który wychodzi na wzgórze, patrzy przed siebie i w myślach buduje już statek. Bezpiecznie wypływa na nieznane wody, by znaleźć azyl. Albo inaczej…
Wyobraź sobie, że bohaterem jest młoda, energiczna marka na rynku nieruchomości. Bardzo konkretna i dosłowna, może się wydawać dosyć szorstka w obyciu. Jest pewna siebie i odważna, przy tym trochę zadziorna.
W realizacji zadań wykazuje inicjatywę, w prowadzeniu projektów – to ona przewodzi i bierze za nie odpowiedzialność. Dzięki temu nabyła parę blizn i zyskała ważne doświadczenia. Teraz ta marka rusza w daleką podróż. Podróż zwaną rebrandingiem. Dokąd zmierza?
W podróży najważniejsza jest droga
W podróż zwaną rebrandingiem marka zabiera ze sobą: solidną kotwicę fundamentalnych wartości, dawkę wiatru w żagle w postaci rekomendacji zadowolonych klientów oraz kompas filozofii, zgodnie z którą do tej pory osiągała same sukcesy.
Celem wędrówki marki Freedom Nieruchomości jest powrót do korzeni. Paradoks prawda? Jak mawiał Osho, współczesny hinduski mistrz duchowy, słowa nie są w stanie przekazać pełnego przesłania. Idee zmian, jakie w nas zaszły oraz trud naszej podróży zawarliśmy więc w nowej identyfikacji wizualnej.
Wiele firm poległo, niektórym szczęśliwie udało się wyjść z dołka, ale tylko nieliczne dzięki rebrandingowi mogły na dobre zagościć w sercach klientów. Jaki jest sekret udanej zmiany wizerunku? Czasem wystarczy świetny pomysł na kampanię reklamową, zaangażowanie gwiazdy sportu lub rozrywki lub współpraca ze znaną agencją kreatywną.
Nowy kierunek, cztery filary
Freedom Nieruchomości, wyznaczając nowy kierunek, trzyma się jednak swoich fundamentalnych wartości. – Dążymy do perfekcji, zgodnie z filozofią Freedom, która towarzyszy nam od początku istnienia firmy – mówi Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu ogólnopolskiej sieci biur nieruchomości.
– Zbudowaliśmy ją na czterech filarach: pracy w oparciu o wysokie standardy umów na wyłączność, autorskim systemie szkoleń agentów i menadżerów, jakości oferowanych usług oraz dedykowanych działań marketingowych – dodaje Kruszewski.
Choć marka stale się rozwija, fundamenty te nigdy nie uległy zmianie i stanowią kanwę podejmowanych decyzji oraz podstawę sukcesu. Dzięki temu od 2013 roku Freedom Nieruchomości utrzymuje się w czołówce najlepszych biur nieruchomości w Polsce.
Idea rozwoju marki
Celem marki Freedom Nieruchomości jest również dostarczanie partnerom narzędzi do skutecznego prowadzenia biznesu, rozwijanie sieci biur oraz podnoszenie jakości obsługi klientów. Realizacja tych założeń wymagała odświeżenia wizerunku.
Rebranding ogólnopolskiej sieci Freedom Nieruchomości zakłada profesjonalizację znaku graficznego, uproszczenie form komunikacji marketingowej oraz wzmocnienie pozycji lidera na rynku. – Działamy z myślą o rozszerzeniu oferty o nowe segmenty, m.in. obsługę nieruchomości premium – wyjaśnia Łukasz Kruszewski. – Elementy składające się na nowy wizerunek zaprojektowano więc tak, aby wraz z logotypem tworzyły spójny kod, wyróżniający sieć na rynku i zapadający w pamięć odbiorców.
Co przyniósł rebranding Freedom?
- profesjonalizacja znaku Freedom Nieruchomości
- uproszczenie formy komunikacji marketingowej
- umocnienie pozycji lidera na rynku poprzez wykorzystanie nazwy Freedom jako wiodącego elementu komunikacji
- rozszerzenie działań marki o nowe segmenty, m.in. obsługę nieruchomości premium
Profesjonalizacja znaku Freedom Nieruchomości
Nowe logo marki Freedom Nieruchomości tworzy autorsko wykreślony krój pisma o łagodnych kształtach i charakterystycznych literach. Postanowiliśmy zrezygnować z sygnetu na rzecz wzmocnienia nazwy i filozofii związanej ze słowem „freedom”.
Podstawową paletę kolorystyczną logotypu Freedom Nieruchomości niezmiennie tworzą róż i grafit. W nowej identyfikacji wizualnej większą rolę odgrywa jednak biel, dzięki czemu znak wyróżnia się lekkością i zyskuje na prestiżu.
To nas wyróżnia – typografia i kształty
Krojem pisma, spójnym z nową identyfikacją wizualną marki Freedom Nieruchomości, stosowanym w materiałach promocyjnych jest Poppins.
Kształty, które tworzą identyfikację wizualną marki, wywodzą się przede wszystkim z łagodnych linii logotypu. Chcąc odwołać się do historii znaku, twórcy posłużyli się również planem kwadratu, który niegdyś stanowił część sygnetu.
Kwadrat symbolizuje wszechświat, cztery strony świata, cztery żywioły: przestrzeń, porządek, solidność, nieruchomość. Idealnie wpisuje się w cztery kluczowe obszary kompetencji marki, tj. pracę na umowach na wyłączność, system wdrożeń i szkoleń, koncentrację na jakości oferowanych usług oraz dedykowany marketing.
Wybierz się w podróż z Freedom Nieruchomości
Freedom Nieruchomości jest ogólnopolską siecią biur pośrednictwa, specjalizującą się w obsłudze nieruchomości na rynku wtórnym i pierwotnym w modelu współpracy na wyłączność.
W ofercie Freedom Nieruchomości znajdują się mieszkania, domy, grunty oraz lokale komercyjne na sprzedaż i do wynajęcia. Sieć obsługuje także projekty inwestycyjne, gwarantując kompleksowe wsparcie w zakresie sprzedaży i marketingu, m.in. deweloperom.
Własny biznes w nieruchomościach z Freedom!
Firma udostępnia licencję na prowadzenie biura pod marką Freedom Nieruchomości w modelu franczyzowym, tworząc środowisko i narzędzia, pozwalające odnieść sukces w branży. Oferuje sprawdzony model prowadzenia agencji nieruchomości.
Freedom Nieruchomości gwarantuje klientowi pewność wyboru skutecznego pośrednika. Wysoki standard usług, zarówno w zakresie obsługi klienta, wizerunku ofert nieruchomości, jak i prowadzenia biznesu, wyróżnia markę na rynku.
Zawsze przyciągająca uwagę i trafiająca w punkt oferta sprzedaży nieruchomości, rozbudowane opisy, profesjonalne sesje zdjęciowe poprzedzone home stagingiem, intensywne promowanie ofert na rynku – tworzą standard dedykowanych działań marketingowych.
Wybierz się z nami w podróż! Odwiedź stronę poświęconą rebrandingowi.
Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi!
Spodobał Ci się artykuł?
Podziel się z innymi!
Link skopiowany
Może to też Ci się spodoba
Myślisz o biznesie? Rozważ własne biuro nieruchomości
Znudzenie etatem, trudności we współpracowaniu z przełożonymi, chęć wyrwania się ze sztywnych korporacyjnych ram, potrzeba elastyczności lub bycia na swoim, konieczność napędzania się ekscytacją. Powodów do rozmyślania o własnym biznesie jest bez liku. Jak jednak wybrać ten właściwy pomysł i dlaczego własne biuro nieruchomości jest dobrym wyborem?
Kredyt na mieszkanie i remont – czy można wziąć jednocześnie?
Zakup nieruchomości może wiązać się z dużymi wydatkami. Bardzo często nieruchomości kupowane z rynku wtórnego, w niskich cenach, wymagają poniesienia dodatkowych nakładów finansowych, aby doprowadzić nieruchomość do wymarzonego standardu. Nie wszyscy klienci jednak wiedzą, iż banki pozwalają na połączenie dwóch celów w jednej umowie kredytowej (tj. kwoty na zakup nieruchomości oraz kwoty na prace remontowe). […]
Umowa najmu lokalu mieszkalnego – co powinno się w niej znaleźć?
Umowa najmu to kluczowy dokument, stanowiący podstawę do nawiązania współpracy pomiędzy najemcą a wynajmującym. Dobrze skonstruowany zabezpiecza obie strony, a także pozwala rozwiać wątpliwości w przypadku sytuacji spornych. Właściwie i dokładnie sporządzony jest przede wszystkim fundamentem określającym relacje, obowiązki i prawa, które każdej ze stron przysługują. Dokładniej więc – co powinna zawierać umowa najmu lokalu […]
Ostatnio dodane nieruchomości
Chcesz sprzedać nieruchomość?
Napisz do nas