Czas na nowy rozdział – kampania wizerunkowa Freedom 2024/2025
Rok 2024 zbliża się ku końcowi, a my w sieci biur nieruchomości Freedom przygotowujemy coś naprawdę wyjątkowego. Już za kilka dni, dokładnie 24 grudnia, startuje kampania wizerunkowa, która na długo zapisze się w historii naszej marki. To przedsięwzięcie będzie nie tylko przekazem reklamowym, ale także wyrazem naszego zaangażowania w dostarczanie najwyższej jakości usług i pełnego profesjonalizmu na rynku nieruchomości. Przede wszystkim chcemy podkreślić naszą misję - wspierania naszych klientów w jednej z najważniejszych decyzji w życiu – wyborze idealnego miejsca na ziemi.

Co nas czeka?
Ta kampania to pierwszy krok ku wzmocnieniu świadomości marki Freedom na rynku nieruchomości. Ponadto chcemy pokazać, że jesteśmy zaufanym, profesjonalnym i niezawodnym partnerem dla każdego, kto marzy o swoim wymarzonym miejscu na ziemi. Nasza kampania jest kampanią omnichannel, w której łączymy działania w jedną synergiczną całość, korzystając z różnych punktów styku z marką.
W ramach kampanii przyjęliśmy kompleksowe podejście do doboru mediów. Nasz przekaz wizerunkowy pojawi się w TV, Internecie oraz w radiu. Gdzie m.in. będzie można nas zobaczyć i usłyszeć?
- Grupa TVN,
- Grupa Polsat,
- Platformy META (Facebook, Instagram),
- Youtube, TikTok, VOD, Pinterest,
- media informacyjne i branżowe,
- sieci reklamowe (Google Display Network, META Ads, Youtube Ads),
- 64 lokalne rozgłośnie radiowe.
Głównym narzędziem w budowaniu rozpoznawalności marki będą emisje 15-sekundowego spotu reklamowego w telewizji w popularnych stacjach tematycznych grup TVN i Polsat. W ramach kampanii sponsoringowej, krótsze spoty pojawią się także w wybranych godzinach, przed programami informacyjnymi, filmami oraz rozrywką, co pozwoli na wzmocnienie obecności marki w świadomości widzów.
Równolegle z działaniami telewizyjnymi, kampania będzie obecna także w Internecie, na najpopularniejszych platformach społecznościowych oraz w dużych sieciach reklamowych, dzięki czemu będziemy mogli dotrzeć do osób w odpowiednim przedziale wiekowym, o określonych zainteresowaniach, zwiększając skuteczność przekazu w kanałach digitalowych.
Oprócz standardowych mediów, skupiających się na szerokich zasięgach, takich jak telewizja i internet, w kampanię włączone są także działania w lokalnych rozgłośniach radiowych, które mają zapewnić precyzyjne dotarcie do klientów tam, gdzie posiadamy swoje oddziały. Efektem będzie kampania, która nie tylko zwiększy naszą rozpoznawalność, ale także pomoże dotrzeć do tych, którzy w tej chwili poszukują pewności i wsparcia przy zakupie nieruchomości.
Co wyróżnia naszą kampanię?
Kampania, która startuje już 24 grudnia, to pierwsza w historii Freedom tego rodzaju akcja wizerunkowa. Jej celem jest zbudowanie trwałej więzi z klientami, opartej na zaufaniu i profesjonalizmie. W centralnym punkcie znajdą się emocjonalne spoty reklamowe, które pokażą naszą ofertę z ludzkiej strony. Odwołujemy się do potrzeby poczucia bezpieczeństwa, która towarzyszy decyzji o kupnie nieruchomości, a także zapewnieniu, że współpraca z Freedom to „pewna droga do domu”. Jesteśmy partnerem, który rozumie potrzeby klientów i wie, jak ważne jest poczucie bycia sobą we własnym domu.
„Działania marketingowe, które zaplanowaliśmy na końcówkę 2024 i początek 2025 roku, to nasza odpowiedź na rosnącą konkurencję na rynku nieruchomości, ale także na rosnące potrzeby naszych klientów. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, klienci potrzebują pewności, że podejmują właściwą decyzję. Freedom to partner, który nie tylko rozumie ich obawy, ale także dostarcza spersonalizowane rozwiązania i pełne wsparcie na każdym etapie. Jesteśmy tu, by pomagać w wyborze idealnego miejsca na ziemi, dbając o to, by każdy krok procesu był jak najbardziej komfortowy i bezpieczny.”
Łukasz Kruszewski, Dyrektor Marketingu i Technologii Freedom
Tak jak wspomnieliśmy, kampania nie ogranicza się tylko do mediów gwarantujących ogólnopolskie zasięgi. Zadbaliśmy o to, by dotrzeć z naszym komunikatem także do mieszkańców miast, w których mamy swoje lokalne oddziały Freedom. Dlatego jednym z kluczowych elementów kampanii będzie skrojona specjalnie pod nasze potrzeby lokalna kampania radiowa, która w ciągu jednego tygodnia zagości w aż 64 rozgłośniach regionalnych.
Jakie emocje kryją się za naszą kampanią?
Nasze przesłanie jest proste – „Wolność we własnym domu”. Chcemy, by nasi klienci poczuli się w pełni bezpiecznie, mając pewność, że z Freedom znajdą dom lub mieszkanie, które będą w pełni dopasowane do ich potrzeb. Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie rozpoznawalności marki, ale także budowanie zaufania i pokazywanie, że nieruchomości to nie tylko transakcje – to także emocje związane z budowaniem przestrzeni do życia.
Więcej szczegółów dotyczących samej kampanii zdradzimy wkrótce, ale już w tym momencie serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych działań, bo to dopiero początek! Przygotujcie się na wielokanałową kampanię Freedom – 24 grudnia – zapiszcie tę datę!

Spodobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi!
Spodobał Ci się artykuł?
Podziel się z innymi!
Link skopiowany
Może to też Ci się spodoba

Inteligentne systemy w mieszkaniach – przegląd najciekawszych rozwiązań smart home
Czy wyobrażasz sobie dom, który automatycznie dostosowuje temperaturę, przyciemnia światła na romantyczny wieczór i sam zamyka drzwi, gdy wychodzisz? To już nie przyszłość rodem z filmów science fiction, lecz rzeczywistość, która dzięki inteligentnym systemom domowym jest na wyciągnięcie ręki. Smart home to nie tylko wygoda, ale także sposób na oszczędności i zwiększenie bezpieczeństwa. Jakie rozwiązania już teraz możemy zastosować w naszych mieszkaniach? Odkryj świat inteligentnych technologii, które zmieniają codzienne życie.

Koszty zakupu mieszkania. Co powinieneś wiedzieć?
W pewnym momencie życia zapala ci się lampka z pomysłem: kupię mieszkanie! Tak, to ten czas kiedy, chcesz się usamodzielnić i zacząć żyć na własny rachunek, a posiadanie własnego M przestaje być już tylko marzeniem. Jak się do tego przygotować i przejść gładko przez całą transakcję? Jakie są koszty zakupu mieszkania na rynku pierwotnym i […]

Pandemia, wojna, inflacja – czy rynek nieruchomości to odczuje? Przegląd prasy 30.05.2022
Rynek mieszkaniowy hamuje. Spada liczba rozpoczynanych budów. Jak inflacja wpływa na wartość nieruchomości? Polskie hipoteki najdroższe w Europie. Spada liczba pozwoleń na budowę i rozpoczynanych konstrukcji. Business Insider, 23.05.2022 Polski rynek mieszkaniowy wyraźnie hamuje. Liczba rozpoczętych budów jest zdecydowanie mniejsza niż rok temu, a nowych pozwoleń na budowę nie przybywa aż tak dużo jak kiedyś. […]
Ostatnio dodane nieruchomości
Chcesz sprzedać nieruchomość?
Napisz do nas